Sunday, March 29, 2009

Itu namanya kenangan..



Adui penat sungguh den rasanya..baru balik dinner class kat Vistana..ceh konon2 nak buat ala2 santai tepi kolam tau, tapi hujan tak mengizinkan pulak..mesti sebab Jomheboh ni hujan plak malam ni..padan muka yg pi konsert tuh..menadah rahmat dari langit kaedahnya..jam satu bandar sebab konsert tuh..

Takpe, plan terus tukar ke cafe..makan2 la kat meja2 dlm tuh, kira orait la asal tak basah jer..kesian tengok meja2 kami yg bersalut kain putih kat tepi kolam basah kuyup..tapi bagi aku, makanan lauk dia mcm tak best sangat la..best lagi waktu aku Reunion Ihsan dulu ada isi ikan kut..rasanya kalau nak makan yg best baik pi Tg Lumpur esp Ikan Bakar Petai..puas hati makan sungguh sodap..



Bersama Rima n Azkeey..paling azab sbb takde flash walopon tahu tempat tu gelap..mmg budus giler..padahal ikutkan gmbr ni lawa..bajuku separuh itam separuh merah..matching ngan kawan sebelahku..

Next, dah puas melantak, masa utk pi dewan kecik coz hujan masih lagi turun..takpe2, program on jek..first, kena la tayang video gambar aktiviti kitaorang dlm 3 tahun ni..penat aku buat, walaupun simple je la..tapi nak jaga timing ngan 3 lagu tuh mmg best la, mana komputer asyik hang je memanjang..memang terbaek la..

harap semua puas hati la ada muka memasing dlm video tuh..aku tak pernah rancang nak lebihkan muka sesapa kat situ..kalau muka ko banyak semacam je, itu tandanya ko mmg banyak masuk dlm gambar..so, mmg kena maklum la asyek ko je kan..huhu..



Lauk pauk..ni hanya pencuci mulut-1000 islands..yg berat malas nak amek..


pastu tukar2 hadiah, mmg best, kita cabut nama yg nak terima hadiah kita..aku punya hadiah simple jek..ada la buku tipis pasal Tips2 Temuduga dr Kementerian Pengajian Tinggi..harap yg dapat tuh rasa berbaloi la baca..tipis tapi penuh info ko utk ur future nanti..bila nak cari kerja..satu lagi hanya key chain Singapore..ok la tuh, jauh kut aku beli..siap dlm dollar lagi..ko simpan la leklok ek..bdway, insan bertuah tuh ialah Ilham..huhu..jgn kecik hati tau..walaupun tak seberapa tapi tu ikhlas la dari aku..

Aku punya hadiah ialah novel English bertajuk The Legacy, Trial & Retribution by Lynda LaPlante..tak sure ni pasal apa, mungkin novel law ni..haha, mampos aku kena tanya Paan pasni istilah2 law dlm ni..tapi sweet sangat, tuan punya novel siap wish tau:

The rain may be falling hard outside..
But ur smile makes it all alright..
I'm so glad that u r mu friend..
Coz I know our friendship never end..


Terus aku cam nak nanges sambil berguling2 di lantai..Ina, aku suka la hadiah ko..walaupun aku ada masa ko membeli novel tuh..ucapan ko mmg sangat best sehingga aku rasa sungguh terharu (sebenarnya Ina tuh bukan baca pon blog aku)..haha..Thanx a lot ya..

Lastly, game makan buah epal, sorang kena suap, n yg sorang lagi takleh pegang, hanya makan jek..aku n Nisad masuk fnal, makan aiskrim..yeah, rasa cam boleh menang, rupanya sejuk giler aiskrim tuh ngilu2 gigiku dibuatnya, nasib baik yg menang tak dpt hadiah pon..haha..



Berposing di kereta TV3 yg stay kat Vistana..sungguh azab dgn takde flash..*budus kuasa 2*

kenangan mlm ni sgt indah..lepas ni, kami akn berlainan kelas ikut concentration masing2..ada Clinical & Pharmaceutical (CPR), Environment, n Industrial..so..gud luck guyzz in final exam..pastu kita ber praktikal di tempat pilihan masing2..smoga persahabatan ini kekal selamanya..Amin..sayang semua..

10 comments:

Anonymous said...

The rain may be falling hard outside..
But ur smile makes it all alright..
I'm so glad that u r mu friend..
Coz I know our friendship never end..
emm..tuan president nie yakin je yg ina tu x baca blog tuan president..
mane la tau kot2 melalui kuasa "word-of-mouth" die sepat singgah tanpa meninggalkan lecak..hehehe...pe pn mmg terharu abis la klu dpt kata-kata mcm2 tulis kt novel...sgt tinggi nilainyer...^_^

Kunangsepi said...

sebab tuh gue rasa terharu kan..

ikhlas sungguh tuan punya novel..

Anonymous said...

kunang sepi terlalu paranoid pada ina. teraso kepalo hayah eh..

Kunangsepi said...

jeng lot ni..nanti aku link ko nyer blog k..

Kunangsepi said...

jeng lot ni..nanti aku link ko nyer blog k..

Anonymous said...

jeng...ekau suko2 yo ckp nd angau a.k.a paranoid...huhu...die hanya menghargai baris2 ayat tu la...apeda...^_^

Unknown said...

selamat datang ke CPR!

Kunangsepi said...

welcome2..selamat meninggalkan CPR..haha..

dazzrique said...

xder gambar ker?
nak gak tgk n bkongsi kenangan
almaklumla tinggal bp jam je lg aku bergelar studen uia ni...
huhu beratus ratus jam =p

dazzrique said...

yay da ada gamba dah
tima kaseh kerna perkenankan impian
huhu =]