Tuesday, March 10, 2009

Keluh kesah bersama Kak Esah

this one no spesifik isu lah..kita santai2 je borak2 kosong..aku nak citer aku malu sebenarnya kalau korang jumpa aku in person n talk about my blog..kalau korang rasa mcm ada bende nak gitau aku or nak komen apa2 pasal entry aku, just leave ur comment here..u can be anonymous, but i like to know who u r so that i even more appreciate your effort to type ur words..

kat sini aku Kunangsepi, kita boleh je tukar2 buah fikiran, mcm2 bende kita boleh borak, kalo rasa malas nak masuk comment, shoutmix kan ada, tgk si zandra punyalah member free hari2 singgah shoutmix tuh n berinteraksi ngan aku..i appreciate people like him..dunia ni indah..even dlm maya ni pon seronok dpt berinteraksi ngan pengunjung blog ni..

lagi satu, aku tgk statistik kat tepi tuh, ada dr luar negara dtg, Vietnam, Thailand, USA, Brunei, Russia n Bremen, Germany..aku suka korang singgah, tapi sorry la aku tulis guna bahasa rojak..bukan aku ni malu ngan BM (hello, i love BM) n bukan aku ni terok nak mampos dlm English (aku sederhana je, cuma aku xnak satu dunia tau aku membebel apa)..so, bila korang dr luar negara dtg, kalau paham mai la berinteraksi ngan aku..aku alu2 kan..takpe..kalau aku tak kenal korang pon boleh la kita berkenalan kan..huhu..

ye..dan akhir kalam, kalau jumpa aku kat luar, sila la jgn sindir aku dgn baik punya sambil memetik apa yg aku tulis..nanti otomatik aku blushing..n rasa sungguh menyentap..apa yg kita bincang di sini hanya antara kamu dan Kunangsepi..bukan ngan nd ek..hahaha..

P/s: Keje yg xsettle lagi: Proposal EOP, Report counseling, Report Hemato lab, n Assignment Toxico..warghhhh..byk giler tak siap lagi..aku tension weh...

4 comments:

Unknown said...


ye..dan akhir kalam, kalau jumpa aku kat luar, sila la jgn sindir aku dgn baik punya sambil memetik apa yg aku tulis..nanti otomatik aku blushing..n rasa sungguh menyentap..apa yg kita bincang di sini hanya antara kamu dan Kunangsepi..bukan ngan nd ek..hahaha..


itu memamng syndrom orang yang baru bukak blog beb!

Kunangsepi said...

haha..tu sindrom baru bukak blog..tak jugak, coz aku dah blogging since 2005..cume dulu tak ramai baca..haha..

nak jugak....taknak kalah..haha

adilah said...

bole je kan nk komen smp sentap.. komen kunangsepi je pon, bkn nd..hehe

Kunangsepi said...

amboi cikgu..tak baik sentap menyentap ni..

cikgu komen yg manis2 je tau..huhu..