Friday, January 23, 2009

afiq nak lan Por Bay


ni dia gue kembali membebel malam2 buta..serius rindu gler kat afiq anak buah au ke-9 n paling bongsu..padahal baru je petang tadi dia balik Johor..waa..taktau nape aku rindu sangat..biasa dia tidor sebelah bilik aku..so..selalu dgr dia bising2 ntah ape2 or nangis be4 tido..sekarang sunyi sangat rasa..afiq nih pandai cakap..semua ahli keluarga aku dia kenal..yg paling aku terharu he can pronounce Pak Su correctly..biasa anak sedara aku panggil aku Pak Cu..biasalah pelat2 budak kecik..

rupa2nya setelah disiasat afiq nih pelat sebut C..sume jadi S..contoh=kucing jadi kusing..cubit..jadi subit..n paling buat aku terharu Pak Cu jadi Pak Su..
n member nih dah 4 kali gi Spore..ade ke berangan nak sekolah kat Spore..tak ke berwawasan tinggi dia nih kecik2 dah berazam nak belajar seberang tambak..ingat rumah dekat Spore boleh la papa dia hantar jemput hari2..koman2 kena bangun 4.30 pagi tuh nak siap tunggu bas jemput..ada2 je lah..


tak kisah la fiq..yang penting Pak Su sayang afiq sangat2..Dinde Pak Su..Baye Pak Su..terjemahan=Gila Pak Su.. Bahaya Pak Su..

No comments: