Friday, January 23, 2009

Sayonara blog lama



Selamat datang ke dunia baru Kunangsepi..blog ni bukan bende baru sebenarnya..dah dibuat sejak Jun 2008,tp lepas 2 entry terus rasa best lagi hidup kat blog friendster..

hari nih sume berubah..aku rasa dah sampai masa aku buat something lagi best..memandangkan gadget2 aku tak geti nak masukkan ke blog friendster,so it became so boring..

kat sini bermulalah chapter baru..byk cerita2 baru..mcm biasa aku tulis secara rawak je..takde nye nak buat classification cam org lain buat..plg penting blog nih diharap tak menyinggung perasaan mana2 pihak..apa yg aku tulis mmg dr hati..type on d spot..so sori kalo ade typo..biasalah manusia mmg suka wat salah..

kalau korang dtg singgah jemputlah berchatting kat box shoutout di sebelah..komen2 pon boleh..silalah..cume berpada2 la kalau nak ngutuk pon..huhu..

okay..selamat berteduh ye..akan ku layan tetamu2 ku sebaik mungkin..

No comments: