Friday, January 23, 2009

seketika berada di tempatku..

lega.sarat otakku memikirkan adakah Reunion akan gagal ternyata tidak berlaku..untuk mengumpulkan manusia2 yg tinggal berjauhan dengan komitmen berbeza bukan kerja enteng..adakah aku serik setelah 2 kali menganjurkannya..mestilah tidak..namun mengharapakan kudrat aku seorang selama2nya bukan sesuatu yg sihat..kan bagus kalau ada org lain pulak yg menganjurkannya..setiap individu ideanya berbeza..mesti lagi gempak dari yg setakat ini aku mampu buat..

semalam hampir 4 jam lamanya aku berbual secara maya dgn seseorang..ternyata begitu banyak yg aku luahkan secara tidak sedar..adakah ia mampu mengguris hatinya..mintak2 la tiada apa yg membuatkannya tekilan..minyak dan air selamanya takkan bercampur..ayat ini aku yg terbitkan..moga ia difahami secara mendalam..akhirnya aku gembira semalam..
amacam gambar di atas..cantik jugak kan..biasah..dah namanya berbakat..tak ke mana kut..huhu..itu amek atas keter je kut..tak payah susah2 menggedik bagai nak amek..ternyata gambar spontan juga boleh menjadi maha karya..huhu..tu mulalah ada yg menonong cari baldi nak muntah..hahaha...

No comments: