Friday, January 23, 2009

di pagi buta aku merapu sendiri

Aku tahu la aku gila..tengah2 mlam buta(2 pagi), tak start apa pon bc 4 exm Imuno n Patho 5 hari lagi, n boleh mengerah kudrat mengupdate blog...please la..bagila chance nak berehat, ko ingat senang aku dah 3 hari menghafal banyak gila drug..bukan setakat nama je mechanism ko nak campak mana..

n pagi ahad yg biasanya a
ku sarapan pagi sambil membca gosip2 artis kat Pancaindera sambil dgr Carta Era, pagi nih seawal jam 8 aku bertolak ke UIA nak amek exm Pharmaco..benci tau tak exm hari ahad..ahad hari aku cuti please la..dah la cam tapir je aku tak baca bab kidney uh dia 5 soaln MCQ awal pasal2 dadah2 yg affect kidney..gila meroyan aku jap..nasib baik esei pasal asthma n Parkinson yg aku spot masuk..kalo tak sah2 terberanak kat situ jgk..hahha..merapu apa malam2 nih..

tadi aku enjoy tgk France Open Super Siries..live dari Paris..mesti la sokong pemain Msia-Wong Pei Tty-Chin Eei Hui..aku bajet cam kita boleh menang..set pertama kita menang 22-20..sengit gila ok..set kedua, dah nak menang, saat akhir China pintas..set ke-3 macam biase la, tipikal pemain Msia wajib kantoi la kan..tapi pujian utk pasangn wanita nih.. ingat senang ke dlm masa 2 minggu masuk final berturut2..minggu lepas kita juara kat Denmark..takpelah kali ni bagi kat Du Jing-Yu Yang, pasangan tomboi China yg juga Juara Olimpik Beijing ari tuh..kira kalh 3 set tak malu gua beb..lagi satu tahniah utk Mark Hee Chun-Teo Kok Siang yg meraih juara Remaja Dunia kat India..Rexy, bile lagi nak amek depa masuk skuad elit..setakat ni beregu lelaki kita tak konsisten la..baik bawak muka baru mcm China pisahkan Cai Yun-Fu Haifeng..berkesan gak nak naikkan pemain muda..

n pas tgk badminton, bukak Discovery, ade pasal 10 Egypt Greatest Discoveries..paling menakjubkan adalah mumia2 emas kat Oasis Bahariya..sebenarnya keldai yg jumpa tempat nih kat tgh padang pasir tahun 94..masa tuan dia jumpa, keldai nih dok usha2 satu lubang..rupnya nilah kubur besar org Rom yg jajah Mesir..dlm dia ada byak mumia2 yg disaluti emas..n bangga gila Mesir, walopon Rom jajah negara dia, tapi depa terikut2 buat topeng kat mumia, disalut emas Mesir..yg lagi mantap, topeng2 nih ikut muka sebenar mumia, bukan mcm topeng emas Tutankhamun yg main bantai je tak ikut rupa mumia dalm..

kalaulah aku yg jumpa topeng emas tuh,kan boleh buat duit jual emas tuh..ahha.den kayo!den kayo! mesti korang dengki kan aku gi UIA naik heli cam Donald Trump..nape???jealous??? haha..kay la..ciao...

No comments: