Friday, January 23, 2009

seri satu sama

Situasi A: P36 Kuala Terengganu

S (nama dirahsiakan): Sape nak bet ngan aku esok mesti kepala BN kata: " Kemenangan PAS ini bukti demokrasi terus subur di negara ini"

Aku: Tak la..esok dorg kata: " Kekalahan BN ini bukan bukti BN lemah. Kami akan terus berbakti kpd penduduk Kuala Terengganu utk meneruskan legasi Dato Razali Ismail"

REALITI: Aku betol n S salah..1-0..sebab apa?

Dato' Seri Hadi: "Kemenangan ini menunjukkan demokrasi masih subur di negara ini"..

(bukan pemimpin BN ek yg kata gini..so S kesasar tekaan beliau..huhu...)

Dato' Seri Najib: " Kekalahan ini tak akan melemahkan iltizam BN utk terus berbakti kpd masyarakat Kuala Terengganu"..

(haha..ayat aku ngan ayat dia lebey kurang je kan..mmg aku ada tokoh jadi ahli politik pas nih..haha..)

Situasi B: Anugerah Juara Lagu 23

S: aku bajet Sampai Syurga menang balada..Lagu untukmu menang Pop Rock n Juara Lagu 23..

Aku: ohh..aku sokong Aizat ngan Dingin Kak Ziana..

REALITI: S MENANG, AKU KALAH..1-1..seri okey..

apa yg aku teka sume salah..apo kono ni jang..Kak Ziana menang sorak je..dok menjerit2 smpai penat giler at the end..pancit sudey...tetap penyokong tak hengat bingit stadium..sume anak2 hayam, mak hayam tutun Stadium nak sokong diva sorg nihh..at the end..nan ado menang wehh..Aizat pulak biasa je..cam nyanyi Jomheboh je punya standard..

Faizal tahir mmg meletopss..mcm video klip je..ade sume org make up..tak salah video Amy Mastura-Pastikan Datang ke yg dibuat kat Indon ade babak Amy bertatarias sambil nyanyi..gud job Bro...mmg fokus tak lari wlaaupun ramai tata rias kiri kanan nak pakaikan baju la..potong rambut la..

MUH mmg best..aku suka gak vokal Lan yg cam lepas bebas..mcm vokal Rich tak kesampaian ngan lagu Yang Pernah tuh..sedap lagi bunyi rakaman dr live..so..MUH rocks..satu lagi band Indie menang AJL..tahun depan mesti ada MUH, Hujan , n Bunkface...huhu..meriah gituh muzik Msia..

No comments: