Thursday, January 29, 2009

aku tahu aku perlu



aku ade 2 blog nak diuruskan..ye nmpak mcm aku ni byk tol masa terluang smpai jaga 2 blog..sebenarnya itulah komitmen aku..once aku dapat username ngan password utk blog Alumni Ihsan aku betol2 rasa akan contribute something..

ye..aku cube tulis apa yg aku rasakan sesuai utk dipost di sana..tuh blog umum..bukan blog peribadi..jadi persembahannya sgt berbeza..tak sama ngan blog ini..kat sini agak peribadi..aku tulis apa aku pikir..apa aku rasa..

kat sana banyak hati perlu dijaga..tak boleh hentam kromo konon2 best la tulis benda yg sensasi tapi menyinggung byk org..so aku wujudkan Segmen Santai Info..aku tulis fakta2 ringkas yg best dipetik dr Utusan Malaysia..selamat kan..fakta2 nih boleh menambah pengetahuan kawan2 aku yg singgah..

pastu semalam tiba2 byk lak idea..aku buat segmen Direnjis2..yelah baru nih ade sorg kwan Ihsan kawen..so..aku nmpak trend nih akan berkembang tahun nih..yelah ramai yg grad pertengahna tahun nanti..so kad undangan akan tersebar meluas la lepas dpt segulung Ijazah..kat situ yg dah kawen akan popular la sebab ada ucapan khas dlm blog..

n terbaru segmen Masihkah kau ingat..nih utk mengingatkan kita guru2 kat Ihsan..yelah ntah apa khabar dorang..n aku pn gigih SMS 4 org guru yg kau ada no phone..dorang sume sporting tau..ada pesanan dorg bagi beserta maklumat baru sekolah skrg..n hasilnya dah ramai kut yg datang blog tuh..yelah kawan2 aku kat Mesir mesti nak tau punya kabar guru2 depa yg dh lama tak jumpa..huhu..

aku ada 2 blog kena jaga..ye ni tugas berat..mencabar giler..aku tau..doakan aku masih ade byk idea nak tulis..mungkin ramai yg tak appreciate apa aku tulis kat sana..tapi aku harap blog itu mampu jadi penghubung kita yg dah lama terpisah..mcm rumah pusaka..asal balik kampung mesti kita balik umah tuh..mcm blog tuh jugak..kalau rindu ngan kawan2 dtg je kat situ..u are most welcomed guyz.....

2 comments:

rijalnaif said...

wow!mamat ni dah jd blogger untuk SMAI la plak..bagus2... keep it up!haha..

Kunangsepi said...

ye la..busy aku weh..ko buat la untuk sekolah ko..best gak tgk ramai kwn2 singgah..