Friday, January 23, 2009

aku dan Taaruf 2

masuk Kuantan campus nih..rase smngat lagi nak join Taaruf..mcm biase,kene hantar borang application..aku pasrah je dapat ke tak..ikut teori Solah kat sini yg diterima hanya yg ade jawatan dlm persatuan..haha..mmg kantoi la kalo gitu..tengok list name yg diterima mmg takde name aku..sedih..budak Scs ade berape kerat je..tapi satu kelebihan aku..aku tak pernah warwar kat org aku mohon..so, hanya aku yg tahu permohonan ku ditolak mentah2..

mase tuh nak exam UNGS3 mase short sem..tibe2 kak yat tepon..die kate nak tambah bilangan commitee..ape lagi terus aku nak..hari ni habis exam,lusa kena induxn kat Bentong..mantap jgk tak abis penat blaja..aku tak gtau pon sape2 aku dpt..muke kaki kelentong ni mampu menbuatkan Wadi percaya hingga 15 minit terakhir waktu nak ke Bentong baru tembelangku pecah..sian dia kene tipu,konon aku dtg UIA nak melawat die..hehe..

kat Bentong best..air die sejuk fresh mungkin air bukit..ade Group Binding, presentation, n main flying fox n abseiling..tapi aku tak main abseiling perut sakit nak balik bilik kami ber4 cari alasan nak balik bilik,,aku dapt committee Sports n Rec..ko tak terkejut dgr aku dpt biro nih..mase undian headcom,aku dapt tapi tolak je kat Awin sebab aku tak suke dpt jawatn..nak jadi committee biase je..

antara aktiviti kiteorg mase tuh kene arrange slot riadhah waktu Preparation Week..kene bg comm lain turun padang main..so adela futsal pastu sukaneka sket..waktu hari pertama Taaruf,aku bertugas kat main gate..kene bagi sticker nak beza Bro n Sis, map, n evaluation form..penat tol kene terang satu2 kat pemandu kereta yg masuk..dah la walkie talkie rosak..air mineral sampai lewat..

petang jage parking kt Gurun..mane tak gurun pokok takde lngsung..panas woo..seb baik ade topi pinjaman STAD..waktu petang antara yg dirancang adlah Marching-cancel..Sports-cancel ari ujan ganti Explorace, sukaneka-berjaya dgn riuhnya di
padang..

seb baik tak ujan ditambah plak sume enjoy nak main ade 5 game macam tarik tali, lompat guni, baling bom air, terompah gergasi n pecah belon..suke sangat tgk adik2 bergelak ketawa hilang tension lepas banyak memerap kat audi je dgr briefing..

Campus Tour pon bley tahan penat..bawak depa tengok sekitar KOM..silap besar la tanya kat aku pasal KOM..mase tuh aku tak sampai 2 sem kat sini mana la familiar ngan KOM..hahah..commitee biro aku cam Kak lah, Melly, Marlina n Awin mmg best..sume pale gile2 punye..stock ketawa je memanjang..esp Melly doktor yg gigih gelakkan aku, smgt die gelak mgkin takde kat manusia lain..betol..pokoknya best sgt jadi comm Sports n Rec..penuh kenangan indah yg tak bisa terlupakan..

next entry cerita Taaruf 2008..

No comments: