Friday, January 23, 2009

remang senja itu...


lihatlah betapa romantisnya pasangan ini memadu asmara melihat remang senja..anda cemburu melihatnya???pasti ya, tak payah tipu la..suasana sebegini romantis pasti didambakan setiap pasangan bercinta..opps..aku rasa kalo setakat bercouple tak payahlah nak tengok2 suria tenggelam sebegini indah..

keindahan warna langit beserta pantulan warna suria atas permukaan laut akan melalaikan nafsu kita..kang tak pasal2 ko ber'french kiss' cam Bunga-Ashraf dulu kat Bali..alasan depa, tak terkawal nafsuku melihat suasana romantis ini dibiar pergi tanpa aksi2 ringan..huhu..
sebenarnya motif nak tunjuk gambar nih sebab nak riak..terer giler aku amek shot baeeek punya..ala..katelah ko dengki kan..gambar nih superb..ramai yg aku tunjuk cam nak nanges je tengok, macam ko download dr internet je kan..tu la pasal, aku pon masa amek nih tak pernah pulak expect gambar nih turned out jadi meletopsss mcm nih..

tengok banyak kali pon tak bosan..serius cantek ok..mungkin aku ada bakat la jadi photographer handalan..sapa tahu, seorang scientist juga ada bakat terpendam mengambil gambar yg hebat..hhaha...

dah2..aku tahu ramai tak puas hati aku angkat bakul naik lift ni kan..ada aku kisah??hahha..bagi satu sebab napa gamabr kat atas tak boleh dikatakan setaraf ngan Monalisa??..=p

No comments: