Friday, January 23, 2009

rindu la nga kak fiebie


aku penulis blog..

ya betol..

adakah aku menyukai blog org lain..

ya juga..

sapa yg aku betol2 minat?

1-Kak Fiebie-

dia nih sgt pandai menulis..apa yg dia tulis pelbagai rencam kehidupan dia..tp takde gambar dia tunjuk muka dia..mungkin malu terkantoi ngan anak murid dia coz kak fiebie nih lecturer ok..jadi buah fikiran dia sgt baik..dia boleh citer pelbagai isu..dari citer lawak dia jadi lecturer mcm snap gmbr tulisan tgn student yg buruk kalah cakar ayam..sampai kes dia disuruh baca doa makan masa ada event ngan student, dia boleh lupa smpai tersasul baca doa belaja..memang pecah perut la..

masa isu harga minyk naik, dia pon terlibat bg pendapat n ulas gak sket2 pasal ekonomi..masa tuh aku cam impress gler..ye la..kak fiebie nih pondan ok..bahasa dia pon byk guna istilah pondan..tapi otak geliga la sebab ape yg dia komen sounds logic bagi aku..sekarang aku rindu sgt nak baca blog dia..sebab kak fiebie dah bersara..dia mungkin mengalami PMS lalu ngan penoh emo tutup blog buat selama2nya..menyesal tak simpan apa yg dia tulis dlm bentuk word document..kalo tak boleh wat kenangan..aku suka la apa yg dia tulis.dah la update tiap2 hari..byk tol idea dia nak citer..sekarang kak fiebie hanya tinggal sejarah antara penulis blog paling aku minat..


1 comment:

Anonymous said...

kak fiebie, dah uke balik blog dia under THE COLOUR PURPLE.